środa, 14 marca 2018

"Wspaniała Gilly" Katherine Paterson


Myślę, że ta książka spodoba się i tym którzy lubią czytać, i tym którzy lubią oglądać filmy. 
Jest to historia 11-letniej sieroty Gilly, która zmienia rodziny zastępcze z częstotliwością zmian pór roku...Dziewczynka potrzebuje miłości i uwagi.

Czytając perypetie Gilly często zadawałam sobie pytanie : "Gdybym była na jej miejscu, co bym zrobiła? Jak bym się zachowała?"

Towarzysząc jej w rozwiązywaniu konfliktów i problemów myślałam, że na
 szczęście moje życie zdecydowanie różni się od problemów 11-latki.

Jestem bardzo ciekawa wersji filmowej książki. Na pewno oglądnę ten film! 

Bardzo podobało mi się zakończenie książki. Moim zdaniem jest piękne i pełne nadziei.



Ocena: 8/10                                              Julka (3 kl. gimn.)

Dziękujemy wydawnictwu Nasza Księgarnia za przekazanie książki.
Książkę można wypożyczyć z naszej, szkolnej biblioteki.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz