poniedziałek, 5 lutego 2018

"Niesamowita natura. Sztuka przetrwania" Linh Dao & Pavla Hanackova


Ta książka na pewno Cię zachwyci. Co do tego, jestem przekonana w 200%.
Jest fantastyczna dzięki niezwykłym i przepięknym ilustracjom. Sam tekst też nikogo: ani małego, ani tym bardziej dużego ( czytaj: dorosłego ) czytelnika nie będzie nudził.

U mnie wyglądało to tak:brat lat 5, oglądał ilustracje. Co go zainteresowało, to mu szybciutko i bardzo chętnie doczytałam.
 Resztę zrobiła wyobraźnia.
Dla mnie intrygujący były rozdział pt.:"Galeria sław"; no bo czy ktoś z was słyszał np.o polatuchach?... No właśnie...Ja też po raz pierwszy o nich czytałam i je widziałam na rysunku.
Polecam tez rozdział o regionie polarnym- piękne dopełnienie lektur p. Centkiewiczów. 

Wszystkie ciekawostki dotyczą zwierząt z 7 krain. Opisane są taktyki, z jakich zwierzęta korzystają, gdy pragną dopasować się do naturalnego środowiska. 
A jakie są sprytne, czasami wręcz przebiegłe - koniecznie przeczytajcie sami!!!

Polecam!!!

Ocena: 9/10                                                    Ania (2kl. gimn.)

Dziękujemy portalowi Czas dzieci za przekazanie książki.
Książkę można wypożyczyć z naszej, szkolnej biblioteki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz