środa, 5 lipca 2017

Więcej Mole Mole


Grupa Empik rozwija nowy format sklepów
Grupa Empik dynamicznie rozwija, niezależnie od swojej sieci salonów, nowy koncept sklepów dedykowany pasjonatom czytania. W ciągu półtora miesiąca na rynku pojawiło się aż 6 księgarni Mole Mole, a wkrótce dołączy do nich kolejna. Plany przewidują otwarcie jeszcze 15 lokalizacji do końca roku. „Bardzo dobre wyniki sprzedaży w nowootwieranych księgarniach i przyjazne reakcje ze strony klientów – wielbicieli dobrej literatury, potwierdzają, że Mole Mole z sukcesem wpisuje się w księgarską mapę Polski” – mówi Ewa Szmidt-Belcarz, Prezes Grupy Empik.

Pierwsze księgarnie Mole Mole otwarto w maju w centrach handlowych M1 w Zabrzu i Czeladzi, następnie dołączyły do nich flagowe lokalizacje w Krakowie i w Markach pod Warszawą. Od 8 czerwca czytelników przyciąga księgarnia Mole Mole w Kołobrzegu, a od końca czerwca można dostać dobrą książkę w Galerii Ostrowiec w Ostrowcu Świętokrzyskim. 7 lipca rozpocznie działalność księgarnia w Łomży (Galeria Veneda). Empik planuje dalszą dynamiczną ekspansję Mole Mole i otwarcia kolejnych punktów w małym i średnim formacie – o powierzchni od 70 do 250 m2. – Plany są bardzo ambitne i przewidują, że do końca roku otworzy się nawet 15 nowych księgarni – informuje Ewa Szmidt-Belcarz. Zarząd Mole Mole myśli również o rozwoju formatu franczyzowego, który umożliwi jeszcze wyższą dynamikę rozwoju sieci.

Mole Mole to małe, kameralne, przytulne a jednocześnie nowoczesne księgarnie z bogatą ofertą tytułów ze wszystkich gatunków. W każdej lokalizacji znajdziemy atrakcyjny wybór tytułów z literatury polskiej i zagranicznej, biografie, reportaże, poradniki. „Jesteśmy szczególnie dumni z szerokiego wyboru nowości wydawniczych oraz oferty dla najmłodszych czytelników” – mówi Ewa Szmidt-Belcarz. Jak dodaje, klienci znajdą w Mole Mole również akcesoria do pakowania i wybór najbardziej popularnych artykułów piśmiennych.
Pierwsze tygodnie sprzedaży pokazują, że klienci Mole Mole najchętniej sięgają po kryminały, książki dla dzieci i młodzieży oraz powieści obyczajowe. Prawie każdy odwiedzający wychodzi z księgarni z więcej niż 1 książką. „W Mole Mole pracują prawdziwi pasjonaci czytania, którzy chętnie doradzają w wyborze i polecają ciekawe tytuły. Nic więc dziwnego, że klienci bardzo chętnie rozmawiają z nimi o literaturze” – dodaje Prezes Grupy Empik.
Źródło: (n)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz