piątek, 3 lutego 2017

Eat Pretty. Jedz i bądź piękna - Jolene Hart



Jeszcze nigdy, do tej pory, poradnik nie zawładnął całym moim sercem. Oprócz niesamowitej szaty graficznej, która mnie zachęciła do sięgnięcia po ten tytuł, także treść i sposób jej podania, to coś na co czekałam bardzo długo.

Myślę, że "Jedz i bądź piękna" to super tytuł o tej porze roku. Każdej z nas przybyło tu i tam podczas zimowych chłodów; zatem warto dowiedzieć się, jak z głową, temu zaradzić.

Co mnie urzekło w tej książce? Mnóstwo prostych, czytelnych wskazówek oraz przejrzystość w tematach. Jeśli np. mam problem z włosami - autorka dokładnie opisuje - jak temu zaradzić, a tabelki i wskazówki prowadzą mnie do konkretnych surowców, warzyw i owoców, które mogą mi pomóc.

Świetnym pomysłem jest  Eat Pretty. Jedz i bądź piękna. Twój osobisty kalendarz piękna. Nie tylko pozwala i narzuca rytm zapisywania moich odkryć kulinarnych, ale podpowiada jak zaakceptować siebie. Można posłuchać wskazówek autorki nie tylko na poziomie zaakceptowania, ale i rozwoju wewnętrznego piękna. Przebudowania myślenia o sobie i zmiany stylu życia.

Szczerze polecam! 

Przed nami Walentynki. Moim zdaniem, te książki, to super pomysł na prezent dla dziewczyny.


Ocena: 10/10                                                                                             Ania

Dziękujemy wydawnictwu Znak Literanova za przekazanie książek.
Książki można wypożyczyć z naszej, szkolnej biblioteki.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz