wtorek, 25 października 2016

"Spójrz mi w oczy" Sophie Kinsella




Książka, którą polecam, moim zdaniem,  spodoba się zarówno nastoletnim dziewczynom, jak i chłopcom.

Uważam, że jej wielkim atutem jest narracja w pierwszej osobie. Czytając ten tytuł, czułam się tak, jakby autorka zwracała się bezpośrednio do mnie i to odbieram jako bardzo fajne. Mogłam poznać przemyślenia pisarki.

 Książkę przeczytałam  bardzo szybko ponieważ historia Audery, która ma kłopot, bardzo mnie urzekła. Dziewczyna nie może rozmawiać z ludźmi i aby do tego "dojrzeć" potrzeba dużo czasu i ... obecności oraz ciekawych pomysłów  przyjaciela  jej brata -Linusa. 

 Ten chłopak, to mój ulubiony bohater w tej książce. Chciałabym mieć takiego kolegę. Był radosny, z całych sił próbował pomóc Audrey i to mu się udało. 

Czy Audrey i Linus  zostaną parą? O tym dowiecie się czytając ten tytuł. 

Okładka jest oryginalna i ciekawa. Przyciąga uwagę dzięki soczystej, jasnej barwie. 
Moim zdaniem historia opisana w książce bardzo nadaje się na scenariusz filmowy. Dzięki motywowi filmu, który tworzy Audrey, mielibyśmy niezwykle intrygujący "film w filmie" i "książkę w filmie" dla nastolatków.

 I to dopiero byłaby extra ciekawa historia!!!


Ocena : 9/10                                                                       Julka
Dziękujemy wydawnictwu Media Rodzina za przekazanie książki.
Książkę można wypożyczyć z naszej, szkolnej biblioteki.

3 komentarze:

  1. W zasadzie nie wiem dlaczego, ale styl tej autorki jakoś zawsze mnie irytował. Żadna jej książka nigdy mnie nie porwała...

    OdpowiedzUsuń
  2. Spróbuj, może akurat ta będzie tą pierwszą, która Cię zachwyci. Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulujemy Julka! Twoja recenzja została zamieszczona na oficjalnej stronie wyd. Media Rodzina: https://mediarodzina.pl/prod/1396/Spojrz-mi-w-oczy--Audrey

    OdpowiedzUsuń