środa, 15 czerwca 2016

"Nielubiana" Nele Neuhaus



Uwielbiam czekoladę, a gorzka jest moja ulubioną. Czy mogłam przejść obojętnie wobec serii wydawnictwa Media Rodzina? Absolutnie-nie!
To była moja pierwsza książka Nele Neuhaus i muszę przyznać, że styl pisarki bardzo mnie przekonał.

Jak na kryminał przystało mamy zbrodnię: martwa, piękna, młoda kobieta zostaje znaleziona u stóp wieży widokowej w Taunus. Ciało jest zbyt nienaruszone, aby śmierć spowodował upadek. Komisarz Oliver z Bodenstein i jego nowa koleżanka Pia Kirchhoff są co do tego zgodni, że było to morderstwo.
Odrzucają wersję samobójstwa...

Najbardziej polubiłam Pia Kirchhoff, ale wszyscy bohaterowie, moim zdaniem opisani są świetnie. Mamy wgląd w ich życie, nie nudzimy się podczas rozwiązywania zagadki kryminalnej, czekają na nas wciąż nowe komplikacje. 

To wszystko sprawia, że książka jest ekscytująca, a koniec zaskakujący!

Uważam, że "Nielubiana" jest kryminałem, który trzyma w napięciu do ostatniej strony i nie pozostawia miejsca na nudę.

Sądzę, że nie jest to, na pewno, moja ostatnia książka z tej serii.

Polecam!!!

Ocena: 9/10                                                                               Magda

Dziękujemy wydawnictwu Media Rodzina za przekazanie książki.
Książkę można wypożyczyć z naszej, szkolnej biblioteki.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz