czwartek, 3 marca 2016

„Przez ciemność” Alexandra Bracken - zapowiedź


Uwaga, wszyscy fani „Mrocznych umysłów”: już 
za dwa tygodnie do księgarń trafi zbiór nowel 
Alexandry Bracken „Przez ciemność”! 
Wprost nie możemy się doczekać, aż oddamy je w Wasze ręce! 
Dlatego specjalnie z tej okazji udostępniamy darmowy fragment. 
Link do niego znajdziesz tuż pod okładką poniżej. 
 Miłego czytania!

Gabe: Chciałbym się wyrwać z pogrążonego w beznadziei miasta. Zrobię wszystko, by zapewnić sobie lepszą przyszłość.
Sam: Byłam pewna, że Czerwoni zostali wymordowani lata temu. Oni jednak powracają, śmiertelnie niebezpieczni. Wśród nich jest ktoś, kogo znałam dawno temu.
Lucas: Wciąż pamiętam, jak szczęśliwi byliśmy kiedyś, Sam i ja. Ona ocaliła nasz świat. Zrobię wszystko, by ją uratować.
Mia: Nie czuję się dziewczynką, którą dawniej byłam. Jestem „czymś”, obozowym numerem. Przy życiu utrzymuje mnie tylko nadzieja, że jeszcze kiedyś zobaczę mojego brata Lucasa.

Bohaterowie opowiadań walczą o przetrwanie, własne szczęście i ocalenie swoich bliskich. Muszą stawić czoła brutalności sił rządowych i… przerażającej przeszłości.


Przeczytaj darmowy fragment: http://lubimyczytac.pl/ksiazka/295966/przez-ciemnosc

( info: Moondrive)





























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz