poniedziałek, 19 października 2015

Premiera książki Michała Komara


ZARAZ WYBUCHNIE -  Kraków, 23 października 2015 r., godz. 18:00
Czuły Barbarzyńca w Krakowie, Brzozowa 15
Księgarnia Czuły Barbarzyńca w Krakowie i wydawnictwo Czuły Barbarzyńca Press ma przyjemność zaprosić Państwa na spotkanie z Michałem Komarem, autorem "Zaraz wybuchnie", najnowszej książki wydawnictwa Czuły Barbarzyńca Press.

Premiera książki odbędzie się w piątek 23 października o godz. 18:00 w klubokawiarni Czuły Barbarzyńca w Krakowie przy ulicy Brzozowej 15. Spotkanie poprowadzi Tomasz Brzozowski. Wstęp wolny. 

"Spotkałem w życiu trochę ludzi.
Część z nich zapadła mi w pamięć –
nieprzeciętni, zaskakujący,
albo po prostu było nam po drodze.
O niektórych z nich opowiedziałem
w tej książce. Mam nadzieję, że ciekawie."

Michał Komar, rocznik 1946. Napisał m.in. "Piekło Conrada", "Zmęczenie", "Prośbę o dobrą śmierć", "Trzy", "Bestiariusz codzienny","Wtajemniczenia" oraz współtworzył scenariusze do filmów "Szpital Przemienienia", "Olimpiada 40", "Defekt". Autor wywiadów rzek z Władysławem Bartoszewskim, Maciejem Dubois, Krzysztofem Kozłowskim, Stefanem Mellerem, Sławomirem Petelickim, Krzysztofem Piesiewiczem oraz Wojciechem Pszoniakiem. Profesor Collegium Civitas.

( info: Czuły Barbarzyńca)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz