sobota, 4 lipca 2015

"Pieniądze to nie wszystko" Rhys Bowen



Po raz pierwszy spotkałam się z kobietą-detektywem Molly Murphy. Po przeczytaniu tej książki jestem pewna, że z wielką chęcią sięgnę po inne jej przygody. Fabuła tej powieści jest wielowarstwowa, jakby pięknie utkana - miałam wrażenie, że historia wciąga mnie niczym pajęcza nić.

Czy zadanie, które Molly otrzymuje do rozwiązania może nas zaciekawić ? Seans spirytystyczny - dacie wiarę? A jednak! Siostry Sorensen są podejrzewane o oszustwo. Gdy Molly pojawia się w domu, udając kuzynkę irlandzkiego senatora, seanse się odbywają,  a akcja zdecydowanie nabiera tempa. Ciemna przeszłość wisi w powietrzu - i nie możemy uciec od pytania, kto stoi za porwaniem pięcioletniego syna gospodarzy...

Ta historia naprawdę mi się podobała. Część tajemnic było naprawdę prostych, inne były niezwykłym zaskoczeniem.
Koniecznie sprawdźcie czy Molly uda się rozwikłać zagadkę?

Gorzka prawda spowodowała, że bardzo chętnie "połykałam" kolejne rozdziały. Myślę, że atutem tej powieści jest fakt iż rozgrywa się na początku XX w., w 1900 roku, co nadaje jej niezwykłego kolorytu.

Polecam serdecznie, na wakacyjny deszczowy dzień - wymarzona lektura!!!

Ocena: 9/10                                                                               Magda

Dziękujemy za przekazanie książki wydawnictwu Noi Sur Blanc. 
Książkę można wypożyczyć z naszej, szkolnej biblioteki.






.



1 komentarz:

  1. przekazy pieniężne17 października 2020 09:38

    Bardzo lubię książki, których akcja osadzona jest w takich czasach. Na pewno sięgnę po ten tytuł.
    https://klik-24.com/

    OdpowiedzUsuń