poniedziałek, 27 lipca 2015

"Co się stało z moją siostrą" Elizabeth Flock

Jestem bardzo zadowolona, że przeczytałam tę niesamowitą książkę.
 

Nie zetknęłam się z poprzednią częścią, ale moim zdaniem, to lepiej. "Co się stało z moja siostrą" obroniło się na 200% samo.
Carrie, to 9 letnia dziewczynka, której życie jest bardzo smutne, pełne nędzy i fizycznego krzywdzenia emocjonalnego. Jest głodna, zaniedbana, ale przede wszystkich niekochana przez matkę, która bije swoją córkę...


Do tych okrucieństw autorka dodaje nam jeszcze tajemnice z przeszłości.
Pomimo tych przeciwności losu - Carrie jest niezwykle silną osobą. 

Na pewno zadacie sobie niejedno pytanie czytając tę powieść.
Najważniejsze brzmi: "czy dałabym radę, pokazać taki hart ducha i nie ulec złu?"
Moim zdaniem, ta opowieść pełna jest trudnych zagadnień i dlatego nie każdy będzie chciał ją przeczytać w wakacyjny czas. 

Uważam, że w tym tkwi moc tego tytułu. 
Warto go przeczytać!
 

Ocena: 8/10                                                                      Ania

Dziękujemy wydawnictwu Świat Książki za przekazanie książki. 
Książkę można wypożyczyć z naszej szkolnej biblioteki.

 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz