piątek, 26 grudnia 2014

"Julek i Maja. Podróż w nieznane" Ałbena Grabowska-Grzyb






 Książka opowiada o niezwykłych przygodach rodzeństwa -Julka i Mai, którzy kolejny raz znajdują się w grze komputerowej. Przetrzymywani są w wielkim lodowym zamku, gdzie panuje Klarysa oraz jej pomocnik Szablozęby.

Niezwykłą rolę w tej części książki ma do spełnienia siostra Julka - Maja. Przenosi się do świata wirtualnego, aby pomóc bratu w powrocie do realnego domu. Dziewczyna musi stoczyć bardzo zaciętą walkę z Klarysą; czy uda się jej zwyciężyć i pogromić zło - przeczytajcie koniecznie - sami...

Czytając tę intrygującą powieść, cały czas się zastanawiałam czy bohaterom uda się wrócić szczęśliwie do domu?
Książka jest tak wciągająca, że dopóki nie doczytacie jej do końca, nie będziecie w stanie się od niej oderwać. 

Mnie ta historia tak zainteresowała, że już nie mogę się doczekać na kolejną część tej serii, którą z wielką chęcią przeczytam.

Dla tych, których jeszcze nie udało mi się przekonać do lektury tego tytułu, mam jeszcze jedną wiadomość. 
Jestem pewna, że będziecie pod wielkim wrażeniem szaty graficznej tej książki, poczynając od okładki, kończąc na wnętrzu książki. Są fantastycznie wymyślone i dopełniają komputerowy klimat opowieści.

Polecam zarówno dziewczynom, jak i chłopcom.

Ocena: 10/10                                                                  Dominika

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz