czwartek, 30 października 2014

"Archiwum Herosów" Rick Riordan






Percy Jackson i bogowie olimpijscy, to moja ulubiona seria, dlatego chciałem poznać tajemnicę książki pt.: "Archiwum Herosów" Ricka Riordana, która wpadła w moje ręce na Targach Książki w Krakowie.

Zaintrygował mnie znak widoczny na okładce, ni to miecz, ni to trójząb. Domyślałem się , że to atrybut Posejdona, ale chciałem mieć pewność więc sięgnąłem po ten tytuł. "Archiwum Herosów", to relacja z trzech najbardziej niebezpiecznych przygód Percy'ego Jacksona.

Oprócz tego w książce znajdują się wywiady z niektórymi bohaterami sagi, krzyżówki, zagadki logiczne raz bardzo przydatne informacje o bogach olimpijskich.
Uważam, że książka warta jest przeczytania ponieważ intryguje i zachęca do poznania greckiej mitologii.

"Archiwum Herosów", to jedna z najciekawszych książek jakie przeczytałem.
Polecam Wam ten tytuł, gdyż moim zdaniem nie ma nic bardziej interesującego niż  fantastyczne przygody i intrygi Percy'ego Jacksona.

Oceniam tę książkę bardzo wysoko, w skali 1-10 przyznaję 9 pkt.

Michał 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz