wtorek, 17 czerwca 2014

"Dziennik Nikki. Ja wiem lepiej! " Rachel Renée Russell‎



Zacznę od strony graficznej. REWELACJA!!!
Podczas czytania tej książki, czułam się tak, jakbym otwierała swój sekretny zeszyt z notatkami i świetnymi rysunkami.

A emocje? Przeżycia Nikki, to przecież moje nastoletnie - najskrytsze i najważniejsze sprawy.

Właściwie, dzięki tej książce, już podjęłam decyzję - zaczynam prowadzić dziennik tak, jak Nikki.
Cóż - nie mam takich zdolności plastycznych, jak ona, ale zaraziłam się super pomysłem.
Zrobię to!

Z jedna poprawką: obiecuję, że nie będę tak nadużywać stwierdzenia: 
"Ja, wiem lepiej!"

Książkę czyta się wyśmienicie. Jest zabawna i lekka - wymarzona lektura na słoneczne wakacje. Byłam bardzo rozczarowana - bo zdecydowanie - za szybko, moim zdaniem, skończyły się przygody Nikki.

Polecam wszystkim rówieśnikom!
Będziecie żałować, że do waszej klasy nie chodzi zwariowana, ale jakże szczęśliwa Nikki!

Ocena: 9/10                                                                     Magda

Dziękujemy wydawnictwu Akapit Press za przekazanie książki. 

Książkę można wypożyczyć w naszej bibliotece szkolnej.




1 komentarz:

  1. Gratulujemy Magdzie! - Twoja recenzja została zamieszczona na oficjalnej stronie wydawnictwa Akapit Press: http://www.akapit-press.com.pl/sklep/dla-mlodziezy/dzienniki-nikki.-ja-wiem-lepiej!-378-30

    OdpowiedzUsuń