środa, 27 listopada 2013

"Śmierć artysty" Marek Gaszyński



   Marek Gaszyński znany dotąd jako dziennikarz i prezenter muzyczny wydał książkę o intrygującym temacie - śmierci wybitnych muzyków. 

   Szczególnie zainteresowała mnie postać Boba Marleya - jamajskiego artysty tworzącego muzykę reggae. 

   Marley, to jeden z moich ulubionych wykonawców. Wiedziałam trochę o jego życiu, lecz nigdy nie zastanawiałam się, jak umarł mój idol. Wszystko zaczęło się od nieleczonej kontuzji palca. Bob był uparty, nie chciał się leczyć, ale po pewnym czasie z powodu strasznego bólu, interwencja lekarza była nieunikniona. U artysty stwierdzono nowotwór.
  Tuż przed śmiercią, Marley chciał wrócić na swoją rodziną wyspę, lecz niestety nie udało mu się to - zmarł 11 maja w 1981 roku w Miami. 

   Postanowiłam poczytać o innych sławnych muzykach - o Michaelu Jacksonie, Whitney Houston, Violettcie Villas, Kurtcie Cobainie. 

   W książce Marka Gaszyńskiego zaskoczył mnie fakt nieprzewidywalności i zagadkowości śmierci muzyków. 


Polecam ten bestseller każdemu znawcy, jak również miłośnikowi muzyki. 

Moja ocena to 7/10.                                               
                                                                                      Joanna


Dziękuję wydawnictwu Świat Książki za przekazanie tak fantastycznej książki.

Książkę można wypożyczyć w naszej bibliotece szkolnej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz