piątek, 11 października 2013

Alice Montgomery - "Harry Styles. Narodziny gwiazdy. Od marzeń do One Direction

   Interesuję się muzyką i dlatego sięgnęłam po tę książkę... Tylko, że rozczarowałam się opowieścią o brytyjsko-irlandzkim boysbandzie One Direction...



   Pięciu młodych, 16-letnich chłopców w ciągu bardzo krótkiego czasu zamieniło się w bożyszcze nastolatek. Zostali porównani do The Betales( według mnie zdecydowanie "na wyrost"). 
  Szum medialny wokół tych nastolatków był i jest ogromny- zostali uznani za jednych z najlepszych wykonawców X-Factor, którzy wyrobili sobie własną markę i w przeciągu roku z zupełnie nieznanych chłopców stali się gwiazdami sceny pop.W 2012 r. uznani zostali za najpopularniejszy zespół grający "na żywo".

   Czytając opowieść o One Direction zastanawiałam się, gdzie tkwi sekret popularności Harrego i jego kolegów.Określany mianem kopii Micka Jaggera, będący największym podrywaczem tego pokolenia, śpiewał podczas Igrzysk Olimpijskich w Londynie obok takich sław jak Take That, Annie Lennox, George Michael czy Madness.

   A może zasłuży i zdobędzie tytuł szlachecki???

   W książce ślady muzyki są niestety śladami bardzo nikłymi.Nie znając tego zespołu, nie dowiedziałam się o ich muzyce i  piosenkach prawie nic i nawet gdybym chciała, nie mam podstaw aby przekonać się do grupy One Direction.


Ocena : 3/10                                                                      B.


Dziękuję wydawnictwu Sine Qua Non za przekazanie książki.

Książka do wypożyczenia w naszej bibliotece szkolnej.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz