środa, 2 października 2013

,,Adam Wójcik. Rzut bardzo osobisty’’ Jacek Antczak

   

   To jedna z moich ulubionych książek. Gdy zobaczyłem ją na półce w bibliotece, od razu wziąłem, ponieważ przeczuwałem, że się w tej książce zakocham.

  I tak się stało. Dzięki niej polubiłem bohatera – Adama Wójcika – słynnego koszykarza wielu klubów, m.in. Śląska Wrocław, Aspro Brzeg Dolny czy też Spirou Charleroi.

  Najbardziej w tej książce spodobały mi się relacje z meczów oraz zdjęcia, jak to główny bohater "rozwijał się" w koszykarskim świecie.

  Najlepszym rozdziałem, według mnie, była Dogrywka.
Zrobiła na mnie wielkie wrażenie, ponieważ przedstawiała , jak można "ogarnąć’’ życie zawodowe z prywatnym.

 Podziwiam rodzinę Adama Wójcika, jego żonę Krystynę i dwójkę dzieci – Jana i Szymona - wszyscy są fanatykami koszykówki.

  Jeżeli masz ochotę zobaczyć, jak potoczyły się losy Adama Wójcika i jak godził on swoje życie prywatne z zawodowym, to zapraszam do lektury.



Ocena 10/10 za całokształt, ponieważ książka jest najlepszą ,jaką do tej pory przeczytałem.

                                                                          Czytelnik Blogga :)

Pięknie dziękuję wydawnictwu Sine Qua Non za przekazanie tej książki.

Książka do wypożyczenia w naszej bibliotece szkolnej.

3 komentarze:

  1. Bardzo dziękujemy i ciepło pozdrawiamy autora tej przemiłej recenzji. Jan, Szymon, Krystyna, Adam Wójcikowie oraz Jacek Antczak.
    Ps. Do zobaczenia w Krakowie, wybieramy się na Targi Ksiązki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Serdecznie dziękuję za tak miłe słowa otuchy. Komentarz Państwa Wójcików oraz pana Jacka Antczaka bardzo mile mnie zaskoczył.
    Czuję się zaszczycony, że tak ważna osoba w świecie koszykówki napisała do mnie ;))

    Serdecznie dziękuję i do zobaczenia w Krakowie !!

    Czytelnik Blogga ;)

    OdpowiedzUsuń