sobota, 2 lutego 2013

„Percy Jackson i bogowie olimpijscy” Rick Riordan






     Co by się stało, gdyby okazało się, że greckie mity są prawdą, a twoim ojcem jest sam Posejdon - bóg mórz i oceanów?
    
   W takiej właśnie sytuacji znalazł się główny bohater cyklu Percy. Seria ta bardzo mi się spodobała, przede wszystkim dlatego, iż sam jestem miłośnikiem mitologii greckiej. W  tym cyklu jest ona ukazana w bardzo przyjemny sposób,  co sprawia, że książka jest nawet dla osób, które nie miały wcześniej kontaktu z mitami.
   
   Bardzo podoba mi się to, że o wydarzeniach cały czas opowiada nam główny bohater.Pomimo wielu fantastycznych zdarzeń, czasami możemy poczuć się tak, jakby to działo się naprawdę, a my jesteśmy świadkami całej akcji.
   
    Od niektórych tomów, nie mogłem się oderwać i zdarzało się, że przeczytałem je w ciągu jednego dnia. 

Gorąco polecam ten cykl!!!!!

Tom I "Percy Jackson i bogowie olimpijscy- Złodziej pioruna"
Tom II "Percy Jackson i bogowie olimpijscy-Morze potworów"
Tom III "Percy Jackson i bogowie olimpijscy-Klątwa tytana"
Tom IV "Percy Jackson i bogowie olimpijscy-Bitwa w labiryncie"
Tom V "Percy Jackson i bogowie olimpijscy-Ostatni olimpijczyk"


Ocena 10/10
                                                                        Marcin :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz