czwartek, 17 stycznia 2013

"Oueen. Nieznana historia" P. Hince






          Od zawsze słucham muzyki "Queen".
       Dlatego bez wahania sięgnąłem po tę niezwykłą książkę.

   Zacznę od zdjęć  Nie mogłem przestać ich oglądać  Czułem się tak, jakbym był z muzykami w kolejnych trasach. A treść - dzięki autorowi, który przez wiele lat był członkiem ekipy technicznej zespołu "Queen" ,przeżywałem w 100%.

   To naprawdę się czuje - że nie są to wyssane z palca, przeczytane gdzieś tam, czy zasłyszane i powtarzane historie.

   To wszystko wydarzyło się NAPRAWDĘ. Myślę, że nikt lepiej nie mógł by tego pisać.

   Dzięki Peterowi Hince odbyłem niezapomnianą podróż w krainę muzyki, show-biznesu i przez wiele krajów , w których koncertowali muzycy Queen.

   Polecam wszystkim tę pozycję - jest nie do podrobienia i bardzo długo nie do zapomnienia.


Ocena 10/10

Jakub

Wydawnictwu SINE QUA NON  bardzo dziękuję za przekazanie rewelacyjnej książki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz