wtorek, 29 stycznia 2013

"Nowy początek" J.Barnett

"Moja nowa miłość różni się od dawnej miłości, którą przeżyłam. Chociaż nie jest wcale słabsza. Ani mniej głęboka. Ale jest też prawdziwa tajemnica, prawdziwy cud, który jej dotyczy: każda miłość jest pierwsza"*




Mike i March poznają się w latach 60-tych. Od chwili poznania wiedza ,że łączy ich silne uczucie. Przeżywają wspólnie, jako małżeństwo 30 lat, w czasie których dorabiają się firmy i gromadki dzieci. Kiedy są już dziadkami i wszystko dobrze się układa, niespodziewanie zdarza się tragiczny wypadek, w którym ginie Mike.

Jak rodzina poradzi sobie z utratą wspaniałego męża , odpowiedzialnego ojca oraz zabawnego dziadka? Czy March może być znowu szczęśliwa, tylko u boku innego mężczyzny?

"Nowy początek", to powieść o rozstaniu, stracie, strachu i przede wszystkim
o miłości.
Napisana prostym językiem, ale rozwój akcji jest bardzo wolny, więc momentami się nudziłam.

Osobiście, zawsze zastanawiałam się nad tym, czy jeśli jedno z małżonków umiera i pojawia się inna osoba, to czy można ją pokochać tak, jak tą która odeszła? 
Czy jest to ta sama miłość? 
Hmm... ta powieść pokazała mi, że jest to taka sama miłość i że każdy zasługuje na drugą szansę bycia szczęśliwym.

Moja ocena książki : 9/10


                                             Polecam Paulina 


Chciałabym serdecznie podziękować wydawnictwu Świat Książki za przekazanie tak niezapomnianej książki.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz