poniedziałek, 14 stycznia 2013

"Busem przez świat.pl" K.Lewandowski




Książka,, Busem przez świat.pl’’ autorstwa Karola Lewandowskiego oparta jest na faktach autentycznych - czyli wyprawie pięciu studentów ze Świdnicy.

Ekspedycja  odbyła się z Wrocławia na Gibraltar busem kupionym za 2000 zł, który się praktycznie rozlatywał !!!

Rodzina nie wierzyła im, że objadą takim autem aż na Gibraltar i z powrotem.
Mieli troszkę racji,  ponieważ bus zaczął nieźle szwankować w Czechach, aż w końcu - skrzynia biegów odmówiła posłuszeństwa w Szwajcarii.
Najbliżsi dowiadując się o tym, załatwili im nową skrzynię biegów, co było pięknym gestem.

Muszę przyznać, że dawno żadna książka nie wciągnęła mnie tak, jak ta opowieść. Dosłownie nie mogłem się oderwać. Polecam ją wszystkim lubiącym niewiarygodne przygody  i to takie, które zdarzyły się naprawdę.
Warto zajrzeć też na blog , prowadzony przez uczestników wyprawy i ich konto na Facebooku.

Blog ,,Busem przez Świat’’ : http://www.busemprzezswiat.pl


Jeśli chcesz dowiedzieć się, jakie losy przydarzyły się pięciu studentom w dalszej części wyprawy, to SERDECZNIE ZAPRASZAM do przeczytania książki!!!

Ocena 10/10
#Czytelnik Blogga :)

2 komentarze:

  1. Książka zawiera także zdjęcia z tej niezwykłej podróży, które bardzo mi się podobały. Dzięki tej powieści, uwierzyłam,że marzenia czasami się spełniają; musimy tylko bardzo tego chcieć.
    Serdecznie polecam tę książkę !
    Ocena:10/10
    Aniolik

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie skończyłam czytać Australię za 8 dolarów i jestem zachwycona! Nie wiem, czy poprzednie książki były równie interesujące, ale jeśli tak, to z chęcią zabiorę się za wszystkie pozostałe! Pożerałam ją w całości bez chwili wytchnienia... Niesamowita!
    Pozdrawiam,
    www.the-books-in-the-rye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń