wtorek, 4 grudnia 2012

"A jeśli zostanę..." B. Ciwoniuk


    Mieliście kiedykolwiek sytuację, w której ktoś lub coś rozdziela Cię z twoimi bliskimi? Jeśli tak, to ta książka w żaden sposób nie zobrazuje tego, co wtedy czuliście. Tylko do tego mogę się przyczepić ( tak lubię się czepiać). Pewnie Pani Barbara nie przejmie się recenzją jakiegoś gimnazjalisty z Krakowa. OK. Ale każde zdanie się liczy! Więc... Zaczynajmy! :3

   Wiki. Główna bohaterka, która traci rodziców przez tragiczny przypadek. Potem przychodzi wojna z kuzynką, która wyzywa Wiki od "wieśniar" ( sama mogłaby na siebie popatrzeć...) i nijak nie chce porozumienia. Wiki musi odkryć, że jej kuzynka też jest samotna i załamana ( ach te "głębokie" problemy...[sarkazm]). Oczywiście nie mogło się obyć bez "PRZESŁODKIEGO
I SYMPATYCZNEGO CHŁOPAKA". Pomaga on Wiki, Wice, Wicowi...WIKTORII
w życiu niczym rycerz na koniu w lśniącej zbroi, bla, bla, bla. Skąd ja to znam...

    "Jeśli coś jest wsiowe, to jest wsiowe i nic tego nie zmieni"
     ŻE CO ?! Gimbazjalny tok myślenia! LOVE IT.

   Dowiaduję się tu,ze "Większość dziewczyn w tym wieku (14 lat) mają już pierwszy raz za sobą!" HAHAHA! Pewnie chodzi o leżenie na balkonie z kotletem na twarzy, bo to mi jako pierwsze przyszło na myśl! Albo inny fragment:"A czy ty w ogóle miałaś okazję oglądać jakiś ludzki film? np. Galerianki?" Po tym fragmencie padłem na podłogę i zacząłem się zwijać ze śmiechu. Jeśli "Galerianki" to "ludzki" film dla nastolatek, to jestem deską w płocie. Co jak co, ale WIELKI PLUS dla przedstawienia charakteru gimnazjalistek w tej książce!


   Wymyślenie Nicków w Internecie na szybko... Lekko mówiąc , np. :"G234",
to jest nazwa jakiegoś robota? Czy numer seryjny miksera? Dalej. "KissMi" HAHAHAHA! Jasne...Dalej! "Klakson" poddaje się...

Kiedy zabierałem się do tej książki, to nie miałem wielkich nadziei. zaskoczyła mnie. Nie jest tak źle...

                                    1 pkt za fabułę
                      4 pkt za doskonałe ukazanie gimbazy

                                   OCENA : 5/10

             KSIĄŻKA ŚWIETNA JEŚLI CHODZI O POPRAWĘ HUMORU.
                           Niech tęcza będzie z wami!

                                     Dashy







9 komentarzy:

  1. Dashy bardzo mało komentujesz, a szkoda

    OdpowiedzUsuń
  2. Recenzje super, oby tak dalej

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mało tylko zacząłem. /Dashy

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ciekawa recenzja Dashy :)

      Muszę przyznać, iż ciekawie napisałeś recenzję i bardzo mi się podoba.
      Ciekawie opisałeś problem dziewczyn, które bardzo często jest ukazywany we współczesności.

      Pozdrawiam,
      #Czytelnik Blogga :)

      Usuń
  5. LOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOOLLOOLOLOLOLOLOLOLOLOOLOLOOOOOOOOOOOOOOOOOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mądry komentarz z 10 grudnia, polecam.

    OdpowiedzUsuń
  7. BOŻĘ! Kolejna "recenzja ,która mnie zniesmacza. Przeczytaj sobie słownik frazeologiczny ,a potem rób recenzję. Pewnie nawet tego nie czytałeś! Ja czytałem i wiem ,żę to ksiązka jest fajna i z aspekty życiowe ,ŻAL.PL!

    OdpowiedzUsuń
  8. "A czy ty w ogóle miałaś okazję oglądać jakiś ludzki film? np. Galerianki?" Po tym fragmencie padłem na podłogę i zacząłem się zwijać ze śmiechu. Jeśli "Galerianki" to "ludzki" film dla nastolatek, to jestem deską w płocie.

    Pamiętaj, że to jest "ludzki" film Janki, nie dla Wiktorii!

    OdpowiedzUsuń