czwartek, 22 listopada 2012

"Szopka" Zośka Papużanka


Spodobała mi się okładka i tytuł. 
A potem - ...
przeczytałam w jeden wieczór i odetchnęłam z ulgą. Że mam już ten debiut za sobą. Że mogę sobie pozwolić na radość  dorastania w rodzinie przez duże "R" oraz, że chyba wiem komu tę książkę polecić.

Przede wszystkim tym, którzy uciekają od literatury współczesnej i wstydzą się polskich książek.

"Szopka" powinna ich zaskoczyć.
Mnie podarowała język (który bardzo mnie zaintrygował) i sytuacje często wyjęte z obserwacji i doniesień koleżanek i kolegów.
 Wizja polskiej rodziny( prawdziwej do bólu ) odarta jest ze wszystkich złudzeń.

Postać Maciusia - zostanie na długo ze mną , a czytelnicy na pewno nie znudzą się ... bo w tej książce mnie ma miejsca na nudę.

W ocenie postawie wysoką 8, bo problemy których dotyka "Szopka" już dawno nie powinny być zamiatane pod dywan. Tutaj ujrzały światło dzienne.

Struś

Ocena 8/10

Podziękowania dla wydawnictwa Świat Książki za przesłanie tak intrygującej książki.

3 komentarze:

  1. Recenzja bardzo ciekawa, spodobała mi się.
    Krótko, zwięźle i na temat :)
    Autorka w swojej recenzji napisała, że odetchnęła z ulgą bo pewnie myślała, że znowu jakaś nudna literatura a jednak nie.

    Jesteście jedynym Blogiem,
    który pisze tak ciekawe recenzję !!!!

    OBY TAK DALEJ !!
    ŻYCZĘ POWODZENIA W DALSZYM PROWADZENIU BLOGA :)

    #Czytelnik Bloga

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękujemy Czytelniku za tak pozytywny odbiór.
    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna okładka ;3

    /Nagato

    OdpowiedzUsuń