wtorek, 18 września 2012

Dom w Wyrębach - Stefan Darda

Nigdy nie przeczytałam w całości powieści grozy. A tutaj niespodzianka...
Już okładka intryguje, zachęca...

Klimat powieści i bohater bardzo szybko zadomowili się w mojej  głowie...
Intrygująca akcja, piętrzące się pytania i ...strach. Te wszystkie emocje towarzyszyły mi przy czytaniu.A jednocześnie, niesamowicie rozwijająca się akcja, nie pozwalała na oderwanie się od czytania.

Polecam, szczególnie tym czytelnikom, którzy nie przepadają za takim rodzajem literatury. Myślę, że są duże szanse na zmianę opinii.

Nie dziwię się wcale,ze książka otrzymała nagrody ; m.in. została Najlepszą Książką na Lato w konkursie portalu Granice.


  
Chętnie sięgnę po inna powieść autora. Zatem : następna lektura , to "Słoneczna dolina". 



Ocena: 6!

Struś











5 komentarzy:

  1. Dear Jolanta and dear students, from Portugal a BIG HUG and CONGRATULATIONS for this blog!! Of course, I don't understand Polish but I used google translator!;)
    Your blog is about books and as far as I could understand, the suggestions are fantastic! Do you read a lot? I hope so!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dear Angelina!
      We are the group of fans of reading. Amazing nowadays!!! We are reading your blog and try to use a lot of inspirations.
      Regards, Jola and pupils

      Usuń
  2. この本は一番下です。それは絶望的だと意味がありません。これは私の意見です。

    OdpowiedzUsuń
  3. Brzmi interesująco. Dodam ten tytuł do mojej wciąż rosnącej listy książek do przeczytania.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna recenzja , naprawdę mnie zaciekawiła tą książką . Najbardziej mnie zainteresowało to , że ta powieść nadaje się do czytania nie tylko dla fanów grozy. Z dużą chęcią ja przeczytam ;-D .

    OdpowiedzUsuń